Kenneth_S 136 Postad 11 September , 2007 på västkusten... är det 15 september eller sista september...? Och minimåttet är väl fortfarande 45 Cm...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lods 4 Postad 11 September , 2007 Sista september, 45 cm Bra länk Läs mer på www.o.lst.se -> fiske -> Information om fiske... /Lod Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frasse76 0 Postad 27 September , 2007 i september börjar ju det roliga öringfisket för oss 08:or Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scrat 2 Postad 1 Oktober , 2007 Jag var ute vid Kapellskär (2 mil E om Norrtälje) för att fiska havsöring igår... lyckades dock bara landa en lepra-gädda (dvs med någon äcklig människohjärna-liknande-utväxt: http://web.abo.fi/instut/fisk/Swe/Ovrigt/lymfosarcom.htm). Senast ändrad av Scrat | 01 oktober 2007 | 11:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 1 Oktober , 2007 Brrr... ja det var inga speciellt aptitliga mojänger... Hoppas att de drog som gäddor skall göra, i alla fall... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scrat 2 Postad 1 Oktober , 2007 Den var tyvärr ganska lam... men jag hade ju siktet inställt på hö, så jag kanske hade lite för höga krav på motståndet. tyvärr lät jag gäddan gå tillbaks, vilket med facit i hand (se länken i mitt tidigare inlägg) var dumt! men jag vet iaf till nästa gång att dessa sjuka gäddor skall tas upp och grävas ned el för att förhindra att andra gäddor drabbas av samma åkomma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser