ubbe62a 0 Postad 10 September , 2007 Hej på er! är sommaren slut?? Det verkar ju onekligen så, jag funderar på att ta upp båten, det känns lite sorgligt,men visst skulle det komma en fin dag så kan jag ganska lätt lägga i igen. Det har inte varit mycket till sommar men de få gånger vi har varit ute så har det varit härligt(när det har varit väder). Det får nog bli en tur till kusten nästa år igen, det var hur härligt som helst,vi fick 4 härliga dagar vecka 32.Hoppas eran sommar har varit härlig med . Urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 11 September , 2007 Jo... känns som om det börjar bli dags... Har inte vrit ute se´ n vi kom hem med båten v33... har inte varit väder när vi kunnat gå ut mm... Så tankarna går åt plocka upp-hållet nu ja... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 11 September , 2007 Ja, sommaren är slut, men britt-sommaren har inte börjat. Det blir fint väder i oktober.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 11 September , 2007 Båten åkte upp förra veckan, har ju mahogny överbygge och vill inte riskera nattfrost i träet efter den sommar vi haft. Nä in i värmen så båten kan gosa till sig och få lite omvårdnad i väntan på våren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 11 September , 2007 Jag röstar på dej Flipper 510. Det skulle vara härligt nu när det inte har varit just nån sommar,He he. Urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 194 Postad 12 September , 2007 Vaddå sommaren slut - den har ju inte börjat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 12 September , 2007 Så sant, så sant. men vi får väl spara vårt krut tills nästa sommar snyft Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 12 September , 2007 Visst är hösten fantastisk. Var nere på morgonen och tittade till och hämtade lite grejer från båten, vilken fin morgon hade jag haft en kaffe och lite mer tid över skulle jag lagt ut för någon timma på det spegelblanka vattnet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 12 September , 2007 Var ner till stugan igår. Lite mulet och regn men sedan tittade solen fram och havet var alldeles blankt. Blev ruskigt sugen på att rulla i båten igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 27 September , 2007 Det blir upptagning denna helgen istället, jag ska gå vakt nere i vår hamn sista natten för säsongen och då passar det bra. vad är oddsen på att det blir en riktig båtsommar nästa sommar?? urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 27 September , 2007 Då måste jag ju bryta trenden...Skall sjösätta nu på lördag:D de ni... Har ju köpt ny båt som ja bytt motor på så jag vill se att allt fungerar som de ska så man kan lösa ev problem i vinter så man inte står där till våren... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 27 September , 2007 Ja helt klart ska grejorna vara i ordning till sjösättningen, jag ska dra ny el för ett ekolod som jag har köpt de förbättringarna som jag tänkt att jag skulle ha gjort i sommar men... Det blir ju en del finnishjobb, allt för att båten ska vara fin, he he. urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 28 September , 2007 Sommaren må vara slut, eller årets längtan efter den iallafall, men bara för det är inte båtsäsongen över! Skitfiske på er! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser