qsecofr 0 Postad 10 September , 2007 hej på Er, jag funderar på att köpa en Garmin 182c plotter med inbyggd antenn. Den är från -04 och har med en karta över det område jag är intresserad utav, jag kan få köpa den för 2000kr. Är det prisvärt? jag har sökt efter begagnat priser men inte hittat något. /henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anhed 0 Postad 10 September , 2007 Hejsan! Jag har en Garmin 182c och är nöjd. 2000 kr är ett riktigt bra pris för denna enhet tycker jag. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qsecofr 0 Postad 11 September , 2007 hej, tack, jag slår nog till då. /henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigg_martin 0 Postad 11 September , 2007 Hej, inget att tveka på för det priset. Köpte själv en tidigare i år men inte för det mycket bra priset. Fungerar perfekt för mina behov. mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gerjoh 1 Postad 11 September , 2007 Hej! Det satt en 182C i båten jag köpte förra året. Den var inköpt 2003 och kostade då enligt kvittot som medföljde 14615kr. Jag är mycket nöjd med den. Köpte till en strömförsörjnings/datakabel för att kunna sitta hemma och föra över brytpunkter och rutter från PC:n. Hittade då även en uppdatering av mjukvaran i plottern på Garmins hemsida... mycket användbart. Det är bara slå till. Billigare kommer du inte undan. Har sett en del på blocket och dom kostar runt 3500 utan sjökort. Mvh Gerhard Senast ändrad av gerjoh | 11 september 2007 | 18:56 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qsecofr 0 Postad 12 September , 2007 Ok, tack igen för era svar! /h Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser