Gå till innehåll
lördag 25 januari 2025
arkengoran

Bön till Roddarn

Rekommendera Poster

Hej Roddarn. Du har ju et kunnande utöver det vanliga tycker jag mig förstå och hjälper till med goda råd till alla noviser som behöver hjälp,

men snälla lägg in en annan bild på dina inlägg. Man assossierar till bilden när man läser dina råd, och det blir ju helt fel.Är jag ensam om att tycka illa om din bild? Hälsningar Göran

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Göran!

Jag kan inte annat än att hålla med dig, Roddarn är fantastiskt kunnig!

Vad gäller hans bildval så hoppas jag att ingen håller med dig, vad spelar det dig för roll????

MVH
Magnus 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har för mig att det fanns en synpunkt på bilden i ett annat inlägg. Roddarn, du svarar seriöst och på ett bra formulerat sätt i alla möjliga frågor. Men när man ser din bild faller respekten helt. Lite nyss-upptäckt- Photoshop-varning tycker jag. Men man är väl lite yrkesskadad efter 18 år i den digitala bildkonsten...

Men skit samma, happy boating!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vadå Photoshop, du har tydligen inte mött Roddarn i verkligheten ;)

Senast ändrad av Kickdown | 09 september 2007 | 16:28

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har också stött mig på bilden, ser tyvärr rätt äcklig ut tycker jag.

/Freddie

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oops! där trampade jag i klaveret. Jäg tänkte inte på att man kan se ut så. F´ låt Roddarn.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej. Allihop. Delade meningar om saker o ting finnes alltid.Jag förmodar att det inte är ett självpoträtt. Väntar o ser vad Roddarn själv tycker.

Att han är en tillgång för frågesaiten är vi väl överens om. Om någon tagit illa upp ber jag den personen om ursäkt. Jag framförde bara min uppriktiga mening.Ha de bra .  Göran

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker att den ser rätt rolig ut faktiskt. Jag får heller inte mindre respekt för Roddarns svar på grund av bilden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahahaa, jag kommer ihåg första gången jag såg Powerpointpresentationen som bilden är hämtad ifrån... Bilden är bra och kunskap värderas väl högre än skönhet i detta forum??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...