CaptainH 3 Postad 8 September , 2007 Har ett litet irriterande oljeläckage från mitt S-drev typ 110 i min Albin78:a. Det sitter moterat på en MB 5:a. När jag kör kommer det lite olja från drevet som rinner in i båten. Oljan är ren och fin. Har letat var läckage kan vara men hittar inget ställe. Har bytt o-ringen på oljestickan Nån som kan ge ett tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainH 3 Postad 10 September , 2007 Ingen som har någon ide? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikP 0 Postad 11 September , 2007 Försök med att fråga på Drevias forum. VP experterna brukar ha svar frågorna om VP motorer/drev. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Steinlager007 0 Postad 28 Juni , 2010 Hej, har precis samma problem. Det kommer olja på bälgen. Oljan ser ren och fräsch ut. Vi har dessutom oljeläckage på utsidan av drevet samma rena olja. Vi fick ett tips om att det kan vara från växel reglaget men kunde inte se något läckage därifrån. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser