Gäst benny Postad 11 April , 2004 Hej har en ritning som kommer från Hobbex på sprite-X plywood båt. undrar om någon har Matrial listan till denna båt, har blivit av med min.Snälla om ni har den kan ni väl maila den till mig . På e-post benny.nilzzon@telia.com Mvh Benny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst patrik Postad 15 Mars , 2005 Hej jag skulle vara mycket tacksam om jag kunde få en kopia på din ritning. jag betalar för den. Tyvärr så har jag ingen materiallista på den. Hade själv en sådan båt som ung jättekul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Peter Blixt Postad 25 Juni , 2005 hej jag skulle också va tacksam om du skulle kunna skicka ritningen till mej, du kan väl ringa mej på 073-0445240 om de gåt att lösa? Mvh Peter Blixt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kris Postad 7 Augusti , 2005 Hej ! Inge hobbex ritningar vill jag rekomendera...Dom är extremt bristfälliga=Skräp bara ! Däremot så rekommenderar jag varmt den här sidan http://www.kruitzkraft.com/39801.html?*session*id*key*=*session*id*val* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 30 April , 2006 här är ngt på flugan i alla fall http://web.telia.com/~u85113144/flugan/flugan.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
afga 0 Postad 3 Augusti , 2006 vet någon om man tjänar på att bygga en själv eller att köpa en beg flugan båt ? i så fall hur mycket ? i pris skillnad? tack mvh fabian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sotarn 0 Postad 3 Augusti , 2006 Det är säkert 10 gånger dyrare att bygga själv om man vill ha betalt för material och arbete. Jämför man materialkostnaden med priset på en en begagnad båt är materialkostnaden bara dubbelt eller tredubbelt så hög. Bygger själv gör man för att man tycker det är kul, för att ha någonting att göra eller för att lära sig något...tycker jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
afga 0 Postad 4 Augusti , 2006 tack.då vet jag vad jag ska göra /fabian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
afga 0 Postad 4 Augusti , 2006 ursäkta att jag stjäl tråden. men om någon skulle ha en fin flugan båt till salu i sthlms området kan ni ju pma mg //fabian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser