Westfjord26 9 Postad 6 September , 2007 Någon som har ett tips på var man lämnar in träskyltar för namngravyr i Göteborgsområdet? (Skall döpa båten till våren) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 6 September , 2007 Brukar väl stå några tomtar på båtmässan som håller på med sådant? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 September , 2007 Det var en sån gubbe på mässan i götet, men det var 15 mil till hans verkstad, ingen annan i göteborg som har graverat skyltar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mircury 0 Postad 1 Oktober , 2007 kolla på biltema där har dom ett färdigt kitt för den händige, pröva fräsa på vanligt vis, då lär man sig maskinen ordenligt, lack /snickeriproffsett lc Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mircury 0 Postad 1 Oktober , 2007 Dom kan säkert skicka skylten, lc Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Oktober , 2007 Det var vänligt av dig, men min tanke är inte att lära mig fräsa skyltar, utan skulle vilja ha hjälp av en som redan kan det. Har fått tag i en gubbe som hjälper mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser