BoatBruce 15 Postad 5 September , 2007 Nämen nu har Rövarn eller Röven eller vad han nu heter skapat en Blogg där det spekuleras hejvilt. Lite Dubbelmoral då han som Korken försökte sabba detta forum ordentligt. Urklupp från Bloggen: den 3 september 2007 Sammanträffande? Steves frånvaro på maringuiden märks otroligt tydligt, att dessutom ett antal andra mer eller mindre suspekta nick är borta hjälper väl också till. Är det en ren tillfällighet att flera underliga användarnamn slutar skriva nästan samtidigt och det då blir lugnt på forumet, eller finns det ett samband? Kan det vara så att en enda person med hjälp av en massa olika nick piskat upp stämningen och hetsat igång än det ena och än det andra? Ponera att personen ifråga blir spärrad från forumet och blir därmed oförmögen att använda alla sina olika figurer, skulle man då kunna se samma effekt som nu syns på maringuiden? En annan (dock mindre trolig) orsak kan ju vara att personen i fråga har insett hur löjligt han har agerat och då beslutat att lägga av? Eller så är det helt enkelt så att han hittat ett annat forum att terrorisera och agera troll på, för det var ju det allt gick ut på, det är kanske inte så kul att jävlas på det forum där han blivit avslöjad på, eller? För visst har det blivit en helt annan stämning på maringuiden de senaste månaderna? Faktum är att det blivit riktigt trevligt att gå in där, att kunna göra ett inlägg utan att känna att någon idiot ska kommentera och fördärva varenda tråd. Ytterliggare ett Urklipp: den 31 augusti 2007 Upphovsmannen/kvinnan bakom marinskvaller satt troligen på ett trängande behov, magknipen gjorde sig starkt gällande. Nu skulle det skitas ut diarré över både den ene och den andre och över vissa Interetplatser! Men resultatet av allt tryckande har hittills endast resulterat i några små fjärtar, som dessutom inte ens luktar illa...! Fortfarande kvarstår frågan vem är vem? Är skvallertanten samma som Boatbruce eller är det verkligen stevemedselcon som alla vill/uppmanas till att tro? Är jag samma Rövarn som snubben bakom nicket Rövarn på maringarderoben? Är marinskvaller en blogg skapad av personen bakom nicket stevemedselcon på maringuiden? Är nicken Boatbruce, Rövarn, stevemedselcon, Skotten, myggbetet, mfl. skyddade så att ingen annan kan använda dem på andra platser? Finns dessa personer i verkligheten, eller är det nick som publiceras på Internet? I verkligheten heter de något annat och är helt vanliga personer, precis som Du och jag? Kan man skydda ett nick mot att andra ska använda det? Kan det till och med vara så att någon eller några sitter och hittar på än det ena och än det andra? Sprider ut några falska rykten här och några osanningar där, endast i syfte att skapa osämja och obehag hos olika människor de inte gillar? Visst är det så och visst finns det några högst troliga kandidater med ett antal anhängare som har mer än en anledning att göra så, eller? Upplagd av Rövarn på Senast ändrad av BoatBruce | 05 september 2007 | 07:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 September , 2007 Du får väl svara själv under ett annat nick... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 5 September , 2007 Blev en tvungen snabb comeback efter att ha fått många mail om detta ämne, intressant blogg vill jag påstå. Många rykten blir det...om allt o inget...men jag avvaktar ett mail innan jag svarar på detta. Tjingeling Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 5 September , 2007 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 September , 2007 Gullgubbe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 5 September , 2007 Jadu Steve, nu är vi Korkar och allt möjligt. Sen är vi tydligen experter på att förstöra forum. Gott att du är tbx föresten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 5 September , 2007 Ja, ni är för eländiga... haha !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 5 September , 2007 Det intressanta är vem som orkar göra sig besvär med detta och av vilken anledning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 5 September , 2007 snillen spekulerar...jag har mina teorier om detta....inte ens jag tror rövarn ligger bakom den där bloggen, så vem ids att försöka piska upp stämmningen igen? O i vilket syfte? För tillfället har jag två namn på listan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Veglarn Postad 5 September , 2007 kör på Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 5 September , 2007 Sorry...har precis avfört ett av namnen o lagt dit två andra...summasummarum=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 5 September , 2007 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 5 September , 2007 Det står lite om urklipp och detta fanns också för urklipp. Anonym sa... och bojberra/boatbruce är samma person Man kan ju undra.... har du två nick ? Bruce Sedan hur vet vi att Steve III är Steve original ? Senast ändrad av orven | 05 september 2007 | 19:55 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 5 September , 2007 ang stevenicket, enklast ber du maringuiden kolla mig ( vilket dom med all sannolikhet redan gjort....haha) har samma ip som sist Vilka andra som har vilka nick har jag ingen koll på, har liksom inte varit online på denna sida på ett tag och tanken är att jag ska hålla mig borta också i framtiden. Men eftersom jag fått ett flertal mail om bloggar osv beslutade jag mig för o kolla det lite närmre, det är väl intressant om vi skulle få reda på vem som orkar sitta o blogga och utge sig för att vara den o den osv? En sak bevisar det i alla fall oavsett vem som skrivit det....det lyser på övervåningen men ingen är hemma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 5 September , 2007 OK bara undrar för det är ju så mycket spekulationer om vem som är vem o.s.v Kul att du lever Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 5 September , 2007 ett nick är ett nick...visst, men att koppla vissa nick hit i en blogg tyder på kännedom osv, så vem är killen / tjejen med så mycket fritid som orkar detta? Genomslagskraften hade ju varit större om personen bloggat här o spekulerat osv.Fast det är klart...då måste personen visa upp sitt ip.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 5 September , 2007 Jag har samma alias på alla forum där jag håller till. Hette Markus_R innan men bytte nick i våras. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 September , 2007 Fråga skvallertanten! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 September , 2007 Rutger son = Rutgerson Åh fasen, det hade jag aldrig kunnat lista ut. Undrar vad jag hade för nick tidigare????? Senast ändrad av Flipper_510_HT | 07 september 2007 | 09:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 7 September , 2007 Rent praktiskt var det inte så svårt heller, gjorde gemensam sak med en känd garderobiär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 7 September , 2007 Tror du ? Skrattar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skvallertanten 0 Postad 9 September , 2007 steve och polar ett nytt radarpar hujedamej!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 9 September , 2007 Inga långmilare för mig tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst stevemedselconIII Postad 14 September , 2007 klart du är förvirrad...du letar ju OMC.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser