b-boy 0 Postad 4 September , 2007 Hej!! Har en buster xl som jag vill byta ut den fula färgen på!!Någon som vet hur pulpeten ska lackeras?? eller går det att laminera med någon plast som man har till typ bil dekoer???Är det bäst att lacka på den gammla färgen på sidan av båten? Eller ska man ta bort den gammla. Har för mej att det är svårt att få lack att fästa på aluminium.Någon som har gjort något liknande som har några bra svar...... Vort ju mycke uppskattat!!!mvhMarcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
b-boy 0 Postad 5 September , 2007 Massvis med folk som läst!!!! Men inget svar??????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lackman 0 Postad 6 September , 2007 Hej, Buster båtar som byggs i Finland skall lackeras enligt en arbetsspec. som är framtagen tillsammans med Buster. Ring mig så berättar jag mer, vi distribuerar dessa produkter till marinor som gör lagningar och garantireparationer. Thomas Rydén Lackman - Uddevalla 0522-13060 Vi är färggrossister för sprutbara ytbehandlingsmetoder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser