Henke92 0 Postad 11 Oktober , 2007 Yamarin , Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 11 Oktober , 2007 Y var inte så lätt så jag tror vi byter... Nästa smidiga bokstav blir Ä. Jag börjar... haha... Änterhake. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst -Bull- Postad 11 Oktober , 2007 Ägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 12 Oktober , 2007 Ändstycke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 Oktober , 2007 Äktenskapsförord eller ägare. Båten kan stå på henne. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 12 Oktober , 2007 Har du flera bilder på frugan, Janne?http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-tongue-out.gif\ border=\0\ alt=\Tongue out\ title=\Tongue out\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 12 Oktober , 2007 Skulle väl snarare tro att det där är älskarinnan!! För det är väl dålig taktik att ha sådär snygg fru??Eller?? Ä var ju även det en jättesvår bokstav men jag säger Ädelolja från Owatrol.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 Oktober , 2007 Änd Trä Ända hittade jag men inget trä men väl en träig tant som verkar vara fascinerad. Senast ändrad av orven | 12 oktober 2007 | 22:46 2 fel på raken så nu är jag förmodligen trött... Nattinatt Senast ändrad av orven | 12 oktober 2007 | 22:56 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Oktober , 2007 Lika bra att byta igen... Nu blir det Z. Zinkanod. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 13 Oktober , 2007 Zodiak Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 13 Oktober , 2007 Zpinnaker!(Zom ytlänning förbehäller jag mig rätten att stava fel ibland) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Oktober , 2007 Zebrastrumpor en grön och en röd som visar S-bord och B-bord Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Oktober , 2007 Nu ska det bytas igen... Vi blir det bokstaven Å. Åra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 13 Oktober , 2007 Årtull (ej att jämföra med biltull) Senast ändrad av iron_eagel2 | 13 oktober 2007 | 23:53 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 14 Oktober , 2007 ÅSåna som man seglar upp i undervattensbåt...Alltså kom inte och påstå att det saknas marinanknytning, Lamon!!http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cool.gif\ border=\0\ alt=\Cool\ title=\Cool\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 14 Oktober , 2007 Åttan (eller överhandsknop i åtta) är en vanlig seglarknop som används för att förhindra att skot löper genom öglor. Slås knopen med dubbelt rep erhålles en dubbel åtta vilken används inom klättring. Den dubbla åttan ger en ögla, vilken klättraren kan kroka fast sin sele i.Käll: Wikipedia Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 14 Oktober , 2007 Årtag kan man ta när man är ute och justra ål. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Oktober , 2007 Ågren för att det är långt till sjösättning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Oktober , 2007 Idag är det en bra att byta bokstav på... Nu tycker jag vi prövar med C. Centerbord. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 Oktober , 2007 CAV Dieselpump Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Oktober , 2007 Clamcleat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 15 Oktober , 2007 Concorde, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 Oktober , 2007 Celibat. Kan vara gött å vara ensam ibland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Oktober , 2007 Marina ord är det.... Campingbåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 Oktober , 2007 Containerbåt. Celibat är marint för det finns enslingar och eremiter på båtar åxå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 17 Oktober , 2007 Cigarette Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Oktober , 2007 Canadensare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 Oktober , 2007 Nuuuuu ska det bytas bokstav... Den här gången blir det Ö. Överhandsknop. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser