Terrafobica 68 Postad 2 April , 2010 Förra året blev jag bjuden på hemgjord nubbe i en naturhamn. Ingen höjdare må jag säga, den spriten borde ha gått till omdestillering. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 17 Maj , 2010 Dax att byta igen.. Nu ska det vara marina ord som börjar på Hy....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 18 Maj , 2010 Hybris fick jag när snurran startade, men paddlade iland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Maj , 2010 Hydrauliskt backslag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 19 Maj , 2010 Hyckleri. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 4 Juni , 2010 Kan westis så kan jag-- Hysta överbord Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 6 Juli , 2010 HYTTA med näven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 4 December , 2010 Bokstavsbytardax. Vi fortsätter men ors som börjar på kö... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 11 December , 2010 Kôperen kôpslog om kôpet av kôlen så den kôrpulente kôptenen kôlhalade kôperen fôr kôlen var kôpperfôrhydrad se och kôptenen hade kôpperslagare....... ......dôger det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 12 December , 2010 Nähe...men körkort måste vi ha snart... även för båtar..... (Kan vi öppna en ny tråd och fortsätta. Det tar evig tid att ladd ned hela rasket ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 December , 2010 Kölhala Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 13 December , 2010 Kölbult Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 13 December , 2010 Kölbult Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 31 Mars , 2011 Byte på gång.. Nu gäller ord som börjar på Ka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 26 April , 2011 Kapell,Kajuta,Kalibrera, Vilken trevlig tråd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 26 April , 2011 Kastlina,Kartbord, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 30 Maj , 2011 Katta ankaret. (På gamla segelfartyg så hängde man ut ankaret på kranbalken. Att katta. Sedan behövde man bara slå undan en kil så fälldes ankaret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 11 Juni , 2011 Vi byter till S och det ska helst vara en särskrivning.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Softsson 0 Postad 11 Juli , 2011 Sjö sjuk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser