Lamon 1 Postad 21 November , 2007 Ny siffra i sikte... Och den nya är 8. Åtta glas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 21 November , 2007 SkeppsrÅTTA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 November , 2007 Då så gott folk... Nu kommer sista siffran, sen e de väl slut på denna tråden... Sista siffran är.....................6. sextant. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 26 November , 2007 sexseglare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 30 November , 2007 Nä, sluta inte !tecken vad kan ! # ¤ % & / ( ) = ? ` - tab enter pil bs esc capslock musklick, ge ?m.v.h. Jugge Senast ändrad av JuggeM | 01 december 2007 | 01:06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 30 November , 2007 tar mig friheten /Jugge enter hake Senast ändrad av JuggeM | 01 december 2007 | 00:56 Senast ändrad av JuggeM | 01 december 2007 | 00:57 Senast ändrad av JuggeM | 01 december 2007 | 00:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 1 December , 2007 Är han kvar, han Hake som nyss äntrade? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 1 December , 2007 SEXmeterskurva Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 19 Januari , 2010 sexpack... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 20 Januari , 2010 Volvo Penta V6 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 20 Januari , 2010 Sexhuggare har jag rott under mina år i sjövärnskåren, många blåser blev det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 28 Februari , 2010 Nu går vi över till 11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 28 Februari , 2010 Dä ä väl la en dubbelpack sexa ett extra nummer vettja.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 28 Februari , 2010 Dubbel sexa blir väl 12 ett extra blir 13 ??? Du räknar ju lika bra som du stavar till ett rum med akvarium i. Det stavas om du nu vill veta det Akvarierum Att vara besservisser är inte alltid så lätt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 28 Februari , 2010 Om man måste ta sig ett nummer under öldrickning så räknas väl det som ett minus. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 24 Mars , 2010 Sorry boys, har inte varit här på ett tag. Vilket hallå det blev för jag råkade trycka på knappen istf - knappen. 12-1 blir väl fortfarande 11? De som förstår förstod nog ändå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 24 Mars , 2010 Hur som helst kommer det nu en tid där vi kan se älvorna dansa över ängarna i skymning och vid soluppgång. Ängsälvor (1850), målning av Nils Blommér. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 25 Mars , 2010 11 11vor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marterius 0 Postad 27 Mars , 2010 111:a (smeknamn för slätoppad tremastad skonare)! Vilken härligt knäpp tråd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 28 Mars , 2010 En 11:a ... enl. polisen. Vad det har med Marina ord att göra vet inte jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 29 Mars , 2010 Jo, jag förstår bilden och vad den har med sjön att göra. Katten har 9 liv, samt två ölburkar, det blir 11. å det är ju uppenbart att katten varit full och drunknat, alltså sjöfylla. Den vill man stävja så man inför sjö(s)katt för att finansiera det, (s) för varifrån förslaget kom. Solklart eller hur? Kan de på Så skall det låta krångla till sina svar får väl jag med eller hur? Föreslår, Lamon får ursäkta, att vi kör med vilka siffror/tal som helst som det går att hitta nån sjöanknytning till. Efter det är väl dags att börja om igen kanske? Hälsningar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 30 Mars , 2010 Japp Kalman, nu e de dax att byta.. Vi fortsätter med marina ord som börjar på omd..... Typ (omd)isponera ruffhäxan. Senast ändrad av Lamon | 30 mars 2010 | 20:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 719 Postad 30 Mars , 2010 Eller (omd)ana kuttersmycket. Ett slags sjölivets Äkkstrem mäjkåver. Jag hoppas Kalman anser att kuttersmycke har sjöanknytning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 30 Mars , 2010 Beror på hur hon är riggad. Stilettklackar och nätstrumpor...nä...nä Stövlar och overall...nä..nä.... men tvådelad baddräkt kanske, beror på hur mycket kutter smycket har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 30 Mars , 2010 Omdreva sambordet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 719 Postad 31 Mars , 2010 Jo, kuttern är av tillräcklig mängd och i bra skick. Dock kan emellanåt uppstå relativt omfattande vibrationer. Felsökning har utförts beträffande såväl kutter som kraftöverföring dock utan att kunna konstatera orsak. I varmt, soligt väder uppträder smycket med förkärlek i tudelad dräkt av anpassad modell och storlek. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 719 Postad 31 Mars , 2010 (Omd)ragning av fall till ruffhäxans gennaker- och spinnakerstrumpor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 31 Mars , 2010 Kuttersmycket godkänt Volvo_penta. Kommendörkapten (gills det?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 719 Postad 1 April , 2010 Jo, men inte i Ditt fall. Du är ju Amiral! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 719 Postad 1 April , 2010 (Omd)atera ruffhäxans födelse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser