Ralle-O 0 Postad 12 September , 2007 Det finns väl många bokstäver kvar att gå igenom, inte behöver du låsa tråden ännu! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 12 September , 2007 Det går ju att rätta till, om Ralle tar bort sitt idiot-inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 12 September , 2007 Okey. Vi fortsätter, men nästa gång skiter jag i det o låser. Ny bokstav blir R. Roddbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 12 September , 2007 Roder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ralle-O 0 Postad 13 September , 2007 Tja, jag kan ju en del marina ord som börjar på r, men det är väl bäst ni får sitta och leka för er själva. Ni verkar ju vara rätt känsliga på att följa några regler som (vad jag kan se) inte finns! Och vad skulle det hjälpa om jag tog bort mitt inlägg när det finns lika stora idioter som lägger in det i sitt eget inlägg? Senast ändrad av Ralle-O | 13 september 2007 | 13:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 13 September , 2007 Rövarn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 September , 2007 Dax att byta bokstav... Jag tycker vi kör på B ! Japp det blir bokstaven B. Bottenfärg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 13 September , 2007 BoatBruce!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 13 September , 2007 Brygga ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 13 September , 2007 Bröderna Nilsson. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ralle-O 0 Postad 13 September , 2007 Pennailst (som Westfjord26) Fast det var kanske fel bokstav... men iofs. vem bryr sig, P kommer väl såsmåningom? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 13 September , 2007 Det är väl inte något djävla marint ord Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 September , 2007 Man måste nog ha en viss förståelse för människor som inte fattar svenska ord överhuvudtaget. Bergkil. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ralle-O 0 Postad 14 September , 2007 Jag ser en viss marin koppling eftersom det är en marin sida det här och pennalismen frodas! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 September , 2007 Block. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 14 September , 2007 Båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 September , 2007 Bogpropeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 14 September , 2007 Badstege Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 September , 2007 Backslag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 September , 2007 Beslagsband. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 14 September , 2007 Bloggar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 14 September , 2007 båtshake Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 September , 2007 Nu räcker det med B. Nu blir det bokstaven F. Förtöjning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 14 September , 2007 Fender Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 15 September , 2007 Flaskpost Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 15 September , 2007 Flipper. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 15 September , 2007 Förpik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Polar290 0 Postad 16 September , 2007 Fender Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser