zipper 0 Postad 2 September , 2007 Nån som har postionen till läsö trindel tänkte dra till läsö i helgen som kommer om vädret tillåter... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 2 September , 2007 57º 25,6’ N 11º 15,0’ O Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HenrikGbg 9 Postad 2 September , 2007 Det står i sjökortet, för du tänker väl inte åka dit utan sjökort?????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dahla77 0 Postad 3 September , 2007 ...och innan du åker dit utan sjökort: Du vet väl att en person som är vänlig och drar loss dig från en sandbank i Danmark har rätt till 10% (har jag för mig att det var) av båtens värde? Kan bli dyrt... Billigare (och för oss andra GIVET) med ett sjökort... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zipper 0 Postad 9 September , 2007 Det står i sjökortet, för du tänker väl inte åka dit utan sjökort??????-------------Nej det gjorde jag inte heller, och skulle aldrig göra men att ha en mer exatkt position gör ju det ännu säkrare eller hur??? Jag har varit på läsö flera gånger tidigare och har även jag hjälpt till att dra loss en sur tysk NV läsö från en av alla sandbankar, så jag vet LF Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Taigaterminator 0 Postad 9 September , 2007 Bättre du har koll på Engelsmannen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HenrikGbg 9 Postad 9 September , 2007 Varför frågar du här på nätet om du har navigationskunnande? det är ju en enkel sak att ta reda på sådana uppgifter själv. Det verkar skumt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser