Lamon 1 Postad 1 September , 2007 Kan man göra något med bärplanet så inte båten sätter sig så mycke som den gör ? Nu gör den inte det mer än andra, men jag skulle vilja ha upp aktern ännu mer om det går... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 1 September , 2007 Montera stora trimplan. Då kan du trycka upp aktern även i låga farter. Jag vet att det fungerar. Har kört en båt stora trimplan, där det var möjligt att trycka upp aktern i farter där det annars gräver mycket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 2 September , 2007 ...har du kollat på Rocca speedrails ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 September , 2007 Nix... Vad är det ?? Ska söka på det !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 September , 2007 Har ett bärplan som jag tycker är stort, men det kanske det inte är... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 2 September , 2007 det är bärskenor som man sätter längs med skrovet för att hålla kvar vattnet under båten så den bär bättre (vattnet pressas åt sidorna i vanliga fall).. VÄLDIGT viktigt att man monterar enl. instruktionerna.. båten kan komma FÖR högt och därmed bli rank. RC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser