Lamon 1 Postad 1 September , 2007 När tror ni att det blir ? För egen del kanske vid nästa månadsskifte, än är det fina kvällar o helger... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 1 September , 2007 Innan 2a eller 3e älgjaktshelgen. Bla beroende på när jag kan få låna högtryckare. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 1 September , 2007 Den åker upp innan höststormarna sätter igång, annars är väl planen att den ska ligga i oktober ut iallafall. Fina höstfisket vill man ju inte missa! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
f9f9 0 Postad 1 September , 2007 Mitten av oktober blir de nog. Man måste ju hinna med höst fiske efter gädda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 September , 2007 Bokat till den 11/10, jag är optimist och hoppas på en fin septembermånad med småturer och minst en hel helg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 2 September , 2007 Slutet på oktober siktar jag på. Men är vädret skapligt så kan den ju lika gärna ligga en bit in i vintern så länge inte det kommer en massa snö o is... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 2 September , 2007 Tyvärr, tog upp igår 1/9. Mest för att älgjakten börjar nu, och det var fint väder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 2 September , 2007 Själv siktar jag på att ta upp den i november. Hösten kan vara mkt fin här nere i Skåne/Lomma. Dessutom hade jag tänkt åka upp till Blekinge Skärgård 1 eller 2 gånger för att pröva fiskelyckan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 2 September , 2007 Inte förrens isen lägger sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 2 September , 2007 Sista upptagningsdatumet i klubben. 20/10 ska hon upp stackarn. Men i första sjösättningsdatumet igen i vår, runt 20/4. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainH 3 Postad 2 September , 2007 Upptag sista helgen i september, sjösättning första helgen i april Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 2 September , 2007 Jag tänkte försöka att sjösätta min nyinköpta båt nån kväll i veckan jag!! Hoppas på en härlig och ordentlig provtur till helgen så att man får lite koll på vad som måste fixas till över vintern... Sen åker väl hon upp i slutet på september igen kan jag tänka.. Trevlig båt höst på er alla!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arnold_s 0 Postad 2 September , 2007 Absolut inte före mitten på oktober... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joaj 0 Postad 3 September , 2007 6:e oktober. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 3 September , 2007 Det är väl bäst att ta upp båten i år, den har ju varit i sjön sedan början av april 2006 så när som på ett dygn i juli. Upp någon gång slutet av oktober... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sahlback 0 Postad 3 September , 2007 Jag siktar på att byta och hinna köra den nya några veckor innan säsongen är slut. Hoppas på en fin höst! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 4 September , 2007 Nån som har nån koll på hur september/oktober kommer att bli? Själv har min sommar blivit totalförstörd av en massa annat oförutsett, har varit ute två gånger med båten... Och detta med en dotter på 1,5 år som ju har sin första sommar med lite medvetande, och älskar att åka båt. Så nu när allt börjar ordna upp sig hoppas jag på att få lite sommar i alla fall, men då kom kylan... Så jag väntar in i det sista med att ta upp båten och hoppas innerligt på lite värme igen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 6 September , 2007 De senaste 7-8 åren hat jag legat i året om, fattar inte varför man ska lägga båten på land överhuvudtaget, vad vinner man på det (en båt trivs väl bäst i sitt rätta element)? Hehe..men sjunker båten som min gamla snipa gjorde vintern 2005-2006 så blir det ju rejält med is (typ 20 cm) inombords (se bifogad bild)..fick röja ur det värsta med motorsåg Senast ändrad av Gunnar_ | 06 september 2007 | 22:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser