ljud 7 Postad 31 Augusti , 2007 Har sökt på nätet, men ej hittat några siffror på bränsleförbrukningen för denna motor. Den skulle sitta på en Bella 620 dc (830kg)Nån som har eller vet var man kan hitta dessa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 31 Augusti , 2007 Hej, Jag har för Verado 135 med Uttern D55. Kan ju ge lite vägledning i alla fall. Mailar dig senare ikväll. Tips: den är mycket törstig på högre varv. Verado 150 har gjorts om nyligen för att få ner förbrukningen och antar 135 är på gång med samma sak. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ljud 7 Postad 31 Augusti , 2007 Toppen! Jag Verado 150 läste jag om ,den verkade va väldigt törstig. Ett alt till Verado 135 skulle kunna vara Optimax 150 som man då kan köra på lägre varv med bibehållen fart och som följd en ok bullernivå..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 31 Augusti , 2007 Så, nu har jag mailat dig. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ljud 7 Postad 31 Augusti , 2007 Tack igen Bo! Det får bli en Yamaha 150! (Om allt går som jag vill) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser