anteh 0 Postad 28 Augusti , 2007 Hej jag har normalt min båt på varv i Bromma och funderar på att leja ut arbete med rigg och motor. Ska bla flytta fram förstag (håltagning och plastning) samt installera rullfock. Vilka varv i Stockholmsområdet rekommenderas? Vilka varv finns utanför Stockholm (max två dagars segling)? /anteh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rohed 0 Postad 29 Augusti , 2007 Svinninge Marina vid Trälhavet har både firmor som gör plastjobb och riggarbeten. Har själv ingen erfarenhet av firman som gör plastjobb men riggarna har hjälpt mig en del. Trevliga killar och justa jobb. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 228 Postad 29 Augusti , 2007 Har du kollat med killarna på Margretelundsvarvet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cctop 0 Postad 3 September , 2007 Killarna på Svinninge är kanonbra att ha att göra med. Det finns ett antal olika kompetenser (företag) runt marinan. Jag skulle rekommendera dessa. (Alternativt Rosättra varv). Österskärs Varv (Margretelundsvarvet?) är jag dock lite osäker på. De har nyligen bytt ägare och jag har hört lite klagomål från de personer som har sommarplats o/e vinterplats där. Jag hoppas dock att detta bara är rykten. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 228 Postad 3 September , 2007 Margretelundsvarvet ligger i Bromma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cctop 0 Postad 4 September , 2007 Jag tar tillbaks det nyss sagda och hävdar bestämt motsatsen. Österskärsvarvet i Åkersberga ligger mitt emot där jag bor (Margaretelund). Brommapojkarna känner jag inte till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser