Hans1 2 Postad 28 Augusti , 2007 Någon som har tips på egenbyggd/hemmabyggd trim/tilt? Går det? Kanske man kan använda Mercurys egna dämpare på riggen. Det handlar om Mercury 80hk -81 Senast ändrad av Hans1 | 28 augusti 2007 | 22:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zantax 0 Postad 29 Augusti , 2007 Tror att jag har sett beg trimm på ebay. Annars kan du ju sätta på trimplan med vant skruvar på båten som budget variant om det är snabbare planing du e ute efter.. MVH Z Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hans1 2 Postad 2 September , 2007 I första hand för att tilta upp motorn men eventuellt även kunna trimma under körning. Ingen som har något tips? Senast ändrad av Hans1 | 04 september 2007 | 22:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hans1 2 Postad 12 September , 2007 Nähä... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hans1 2 Postad 20 Januari , 2008 Inget tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 20 Januari , 2008 hörde en som satt luftkolv och biltemas leksaks kompressor och en liten luftkran/gasolkran för att släppa trycket och släppa ner motorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 20 Januari , 2008 Jag skulle hålla mig till orginaldelar eller bra eftermarknadsgrejjer, men om du nu måste bygga själv så skulle jag tagit mig en titt på hydralcylindrar som du styr med en elmoror och en spakstyrd 4:3 ventil. kolla in www.swedol.seLycka till!//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser