sanderss 0 Postad 26 Augusti , 2007 jag undrar om det är dyrt att laga ett drev290 där powertrim inte fungerar tror att det är kolvarna som är paj Hälsningar Sanderss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 27 Augusti , 2007 varför tror du det ? är kolvaran sönder släpper dom trycket vid belastning ( hydraulsystem) och då räcker det oftast med att packa om kolvarna (såvida dom inte är krökta eller mekaniskt skadade), annars får du nog titta på pumpen och oljenivån först samt alla förskruvningar till slangarna OCH slangarna.. RC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanderss 0 Postad 27 Augusti , 2007 Tack för ditt svar när jag hissar upp drevet då efter ett tag så är det i nerfällt läge och i helgen när vi var ute gick det inte att hissa upp drevet jag får väll kontakta en båt meck så att man får det lagat. Hälsningar Sanderss Senast ändrad av sanderss | 27 augusti 2007 | 09:04 Senast ändrad av sanderss | 27 augusti 2007 | 09:06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amare 1 Postad 28 Augusti , 2007 Hej Sanders Kolla denna länk i ämnet. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=153778&highlight=powertrim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanderss 0 Postad 28 Augusti , 2007 Tack det ska jag göra Hälsningar Sanderss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gustaf76 0 Postad 28 Augusti , 2007 Hej Jag har ungefär samma problem. Mitt går att lyfta vid stillastående resp vid farter under 6 knop. I marchfart går det inte upp. Brukar en pumprenovering göra susen? tror kolvarna är ok eftersom drevet inte sjunker ner av sig självt då det väl är uppe. mvh Gustaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanderss 0 Postad 28 Augusti , 2007 Som sakt mitt går varken upp eller ner men på Torsdag ska en firma fixa detta det kommer nog att kosta många pengar Hälsningar Sanderss Senast ändrad av sanderss | 02 september 2007 | 11:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanderss 0 Postad 12 September , 2007 Hej alla nu är mitt Powewtrim lagat det var kolvarna som var slut det blev en stor skilnad på farten, nu går den bra igen nesta steg blir att byta motor till powertrim 11000 fattigare men rätt nöjd trots allt Hälsningar Sanderss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser