Lamon 1 Postad 26 Augusti , 2007 Skjut bort alla grund i våra skärgårdar så det blir minst tre metersdjup överallt. Då behöver vi ju inte navigera eller lita på en plotter som inte stämmer, bara att åka hejvilt. Är inte det en bra ide, är det inte det ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 26 Augusti , 2007 Det är en jäkla bra idé men de lär ju ha att göra ett bra tag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Augusti , 2007 Nä det var inte smart, då får man ju slåss med seglarna oxå när man söker naturhamn, brukar kolla 2meterskurvan, alldrig några seglare där, lättare att få plats. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 27 Augusti , 2007 Görbra idé. Och när de ändå är igång så kan de peppra på varenda Skarv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 27 Augusti , 2007 Ha..det är där jag brukar ligga- min båt sticker bara 135 cm... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 28 Augusti , 2007 Min åsså, bara 135Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 28 Augusti , 2007 Vad tråkigt det skulle bli, om man aldrig får se nån som går på.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser