vendascrew 0 Postad 20 Augusti , 2007 Jahapp! Så har man klantat till det igen! Sumpade en axelremsväska i spat! Dator, GPS och 2st mobiltelefoner plus en massa annat! Att bli av med prylarna kan jag förlika mig med men jag behöver få upp nycklarna! Har ringt till några dykfirmor men alla har fullt upp! Fick tipset att försöka få tag i nån fritidsdykare men tyvärr känner jag ingen! Alltså går tanken till detta eminenta forum! -Är det någon som kan tänka sig att utföra ett dyk i Fisksätra (stockholm)nu Pronto? Jag betalar naturligtvis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scrat 2 Postad 20 Augusti , 2007 kolla om det finns någon lokal dykklubb, där någon meddlem kan tänka sig ett betalt dyk! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 20 Augusti , 2007 Vet inget om denna firma men råkade se den igår när jag letade efter något annat på nätet. www.jerfs.se Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 20 Augusti , 2007 Om du inte lyckas få någon hjälp av ovanstående länk så testa aqua sports dykar skola om dom kan hjälpa till.Kolla in länken här: http://gulasidorna.eniro.se/query/what/ip/advert_code/67297916/nimbus_id/682407/referring_what/cs/geo_area/stockholm/company_name/Aqua Sport Dykskola/search_word/aqua sport kema Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 20 Augusti , 2007 Precis, fråga på dykskolorna/dykcenterna. Fritidsdykare hjälper mer än gärna till, vanligtvis kostar det allt i-från ingenting till återfyllnaden av dykflaskan (när jag dök aktivt för typ 5 år sen låg kostnaden på max 50 spänn i snitt) om dom finns i närheten. Mellan 100- 500 spänn tog jag/vi på Gullholmen när mitt primärintresse var dykning (20-15 år sedan) för att dra på oss utrustningen och hoppa i och återställa utrustningen inför nästa riktiga dyk för att fiska upp ankare, trassla ut insnodda propellrar och så vidare i gästhamnen.. skitbra för alla inblandade! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vendascrew 0 Postad 21 Augusti , 2007 Tack för hjälpen alla! Fick tag på en kille plockade upp väskan samma kväll från KTH dykklubb! Hur smidigt som helst! Bra att veta inför framtiden. Nån som vill köpa en beg laptop...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser