Mike62 0 Postad 19 Augusti , 2007 Hej ! Är spekulant på en Swemax 750 från -77 som jag varit och tittat på. Hitta något underligt på undersidan av skrovet nära aktern. Är liksom inbuktningar, en på vardera sidan av kölen ungefär stora som ett par handflator och 2-3 cm djupa.Någon som vet om det ska vara så eller är en skada av något slag???? Tacksam för ett snabbt svar. M.V.H Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 19 Augusti , 2007 Hej, maila till steken på detta forum och se om du kan få något svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mike62 0 Postad 19 Augusti , 2007 Tack för tipset!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 19 Augusti , 2007 ...han har dock inte varit inloggad på ett tag, men man kan ju försöka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mike62 0 Postad 19 Augusti , 2007 Tack ! Ska slänga iväg ett mail till honom och se om han kan hjälpa mig. Är fullständigt grön vad det gäller båtar ,så är tacksam för all hjälp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 20 Augusti , 2007 Hej! Tag kontakt med Solab Motor i Kopparberg, Sven-olov. Vad jag vet så har han varit med o byggt eller ritat dessa båtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mike62 0 Postad 20 Augusti , 2007 Hej Steken !! Tack för tipset! Ska ta kontakt med dom och höra efter om det är ingår i konstruktionen eller är en skada.Om det är en skada är det ju knappast aktuellt med ett köp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser