Norman 0 Postad 18 Augusti , 2007 Hejsan! Jag har ett Johnson Comand Center till min Crescent 55 motor. Eller rättare sagt förra ägaren hade satt dit det och innan han sålde motorn till mig så klippte han bort elen Nu till min undran: Det kommer ut 8st elkablar ur detta reglage. Nån som vet vilken kabel som går till vad ? Och hur man i så fall skall koppla ihop dessa med min Crescent 55 motor (Crescent 55/Monark 55/Archimedes Penta 550)?? Tackar för svar. Bifogar en bild på reglaget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 18 Augusti , 2007 Vem klipper bort elkablarna..!! Och vart är vajrarna till gas och växel..? Ser ju ut som om det är stulet.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Norman 0 Postad 18 Augusti , 2007 Han klippte bort all el i hela båten ... satte dit en annan motor och reglage som han tog igen innan jag köpte båten av han. Resterande vajrar m.m. finns givetvis kvar till reglaget ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Norman 0 Postad 5 September , 2007 Har nu mätt upp Comand Centret. Så nu fungerar det ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser