Gäst Kalman Postad 17 Augusti , 2007 Det snackas mycket shitt här så ock jag nu.Men riktig sådan.Made in by the ducks På svenska: ankskit.Hem efter semestern så var det nästan omöjligt att gå ner till bryggan. Vassen växte över kanten och det var såphalt, eller skithalt.Igår när jag pysslade vid båten kunde jag räkna över 60 i högsta grad skyldiga individer som ville upp på bryggan och fortsätta sin smutsiga gärning.Då tände det till och jag upp ur båten och skrek ocjh tjoade o jagade bort dem.Det är i alla fall min brygga, jag har arbetat på den och betalt den. Det skiter de i och går där ändå.Vilka typer. Grannen har satt upp anordningar för andjakt så för en gångs skull önskar jag dem lycka till. Sådär en 60 ggr. Vafför den gräsandsinvasion denna sommar?Hälsningar,Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 18 Augusti , 2007 ankorna verkar rädda för att gå upp på bryggan där min båt ligger, hmmm undrar just varför? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Augusti , 2007 Undrar hur kluttarna ser ut efter den ankan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mellan 0 Postad 18 Augusti , 2007 GAL 6:7 Faren icke vilse. Gud låter icke gäcka sig. Ty vad människan sår, det skall hon ock skörda. Skit in - Skit ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 20 Augusti , 2007 Hörru mellanFår jag tolka ditt inlägg som att jag har sått ankägg? Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser