Groenling 3 Postad 17 Augusti , 2007 Just for info: Jag tittar in ibland på andra foren också, mest på fendern och boatlife. Men Maringuiden är överlägsen bäst-snabba svar, roliga diskussioner - trevliga ämnen-och märkvärdig folk finns överallt :-) Så fortsätt gärna Med vänliga hälsningar till alla här på Maringuiden Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Augusti , 2007 Ja, här är vi både trevliga och duktiga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 18 Augusti , 2007 Alltid! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
benwhy 3 Postad 18 Augusti , 2007 Ja, vad ska man säga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 19 Augusti , 2007 Tjaaa...kanske om man inte själv talar om hur bra man är så ska man inte lita på att någon annan gör det. Eller Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 19 Augusti , 2007 Javisst är jag/vi bra. Jag är det bästa jag vet. Så det så. Tråkigt att Maringuidens programmvara är urusel. Hela tangentbordet går inte att använda. Bevakning av inlägg fungerar sporadiskt för det mesta inte alls. Ovanstående är påtalat för flera år sen men programmeraren klara inte av sitt jobb. Är det inte dags att byta till ett fungerande och modernare gränsnitt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser