andre 0 Postad 17 Augusti , 2007 Jag har fått upp ögonen för en båt som heter Rondo 33. Är det någon som har erfarenhet av denna. Jag hittar nästan ingen information eller referenser till båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Burka 0 Postad 17 Augusti , 2007 Vet inte om det var före eller efter den hette rondo, men den har haft betäckningen Mannerberg 33 också. Finns lite info på konstruktörens hemsida: http://www.mannerberg.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
andre 0 Postad 21 Augusti , 2007 Jag hittar tyvärr inget om mannerberg 33 heller. Hemsidan har jag sett. Det jag är ute efter är recensioner och erfarenheter av båten osv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 21 Augusti , 2007 jag har för mej att jag har läst mkt om rondo i båtnytt. så det finns allst skrivet en del m dom.. det var väl finsk bygge om jag inte minns fel. med speciella spyfluge rutor fram. bra pris och tilltaladen inrdning . jag o flickvännen blev själva sugna på den. e Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser