makke_the_muss 27 Postad 17 Augusti , 2007 Hej på viren sitter det en sprint i växelföraren som fjädrar för att hålla aktuell växel på plats. Jag har en ny växelspak (där sprinten sitter). Är det någon som vet när man byter denna är det till att plocka ur motorn då? För man vill ju ogärna få så att all olja rinner ut i durken eller komma på att den är jättetrixig att få dit. Så att det är till att försöka lyfta ur den när den är isärplockad. Eller är det en smidig sak att byta så att man fixar det på plats. *hoppas* Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 249 Postad 18 Augusti , 2007 Slå en signal til KA Marin, de vet exakt hur grejorna sitter ihop och kan komma med bra råd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HenrikGbg 9 Postad 18 Augusti , 2007 http://gofree.indigo.ie/~vire7/ Kolla denna sida, där finns allt om din motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke_the_muss 27 Postad 19 Augusti , 2007 Man tackar så mycket för svaren. Men jag hade sån tur att en av gubbarna på klubben var en hejare på det där och fixade till den gamla så jag slapp byta . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser