Gustaf76 0 Postad 16 Augusti , 2007 fan....börsen kraschar...räntorna går upp...semestern är slut...och snart måste båten upp, kan det bli värre... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 16 Augusti , 2007 Hm... bra att få ränta på pengarna, och snart blir det köpläge på börsen. Väntar på att huspriserna ska rasa, så jag kan göra ett klipp. Bockjakten har börjat och båten ska vara i än några månader.... och tre veckor semester sparade..... Livet leker....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 17 Augusti , 2007 Klart det kan bli värre... Se på mig ! hahahaha.... Vilken vecka.... Bilen är krockad, motorcykeln stulen, båten sjönk, kärringen stack, huset brann ner, ungarna dog av överdos, kronofogden har tömt kontot, fick amputera bägge benen, det ända som var positivt var HIV-testet.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 Augusti , 2007 Se där, det finns alltid något positivt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 Augusti , 2007 Börsen går just nu upp, solen skiner, 9 veckor kvar till upptagning=många fina båtkvällar och flera fina helger kvar till sjöss, snart dags för en öl och en whisky....jag är bara positiv.Livet är kanon!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 17 Augusti , 2007 Deppa inte!Det är bara 7-8 månader kvar till en ny sjösättning och härlig säsong Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 18 Augusti , 2007 ähh kanske det inte blir någon vinter, knappt några minus och ingen is då kan det vara fint med lite båtåka i julhelgen så jag hoppas på det bästa och låter min vara i tills isen kommer eller bryggorna tas upp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Polar290 0 Postad 19 Augusti , 2007 47 veckor kvar till sommarsemestern.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 20 Augusti , 2007 du menar 47 veckor till nästa regnperiod och dess emellan har vi höstrusk och snöblask, jag gör ordning husbilen till nästa båtsäsong då är man lite mer gaderad mot smhi pratical jokes. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 20 Augusti , 2007 Nikitalord--sälj båten.Fast då har du inget att gnälla över de nästa 47 veckorna? Behåll båten och gnäll. Du kan ju faktiskt drabbas av oväder i form av solsken och förlig vind Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Augusti , 2007 jag bara sympati gnäller med trådskaparen, har blivet en del åka av men paraplyet mot starka solen har varit använt sparsamt, blir ändå kul med husbil igen men får se om ekonomin tillåter att den går nästa sommar troligen väntar jag in skattebefrielsen som infaller 2010. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser