primouza 0 Postad 16 Augusti , 2007 Tjena! Jag har satt ut min Bayliner till försäljning här på maringuiden. Kolla med vänner och bekanta om nån är intresserad att göra en bra affär nu innan vintern! Lite prutmån finns. //Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 16 Augusti , 2007 Hur mycket begär du för den då? Du har väl satt ut en annons på Blocket också antar jag...Ska du ha någonting annat istället? Säg till när du har den fått den såld så vi får höra hur det gick med det hela. Lycka till med försäljningen! Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 16 Augusti , 2007 Jag har satt ett pris på 239000:- som utgång. Jag tycker att det är ett ganska rimligt pris med tanke på skicket och hur påkostad den är med utrustning och renoveringar. //S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 23 Augusti , 2007 Nu är båten såld. Den nya ägaren hade aldrig sett en så fin Bayliner tidigare. Han tyckte putsbög stämde ganska bra in på mig :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 23 Augusti , 2007 Gratulerar! vad blir det härnäst? Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikB 1 Postad 23 Augusti , 2007 Såld! Va! Men det går ju inte att sälja Bayliners? Jaförståringenting. Bayliner ÄR JU KÄNDA FÖR att vara svårsålda Grattis! Det tog en vecka för mig att sälja en 2455:a i mars. Jag har börjat förstå att det är ovanligt lång tid nuförtiden när det gäller Baylinerföräljning. Men det var ju inte säsong. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser