TommyH 0 Postad 15 Augusti , 2007 Heja!! Finns det någon här på forumet som vet vart man kan handla bra billiga topplock till en VP 5,0 -98, Cheva 305?? Någon som importerat fr USA till rätt pris kanske kan tipsa om hemsida.. Följdfråga: Vad är det för skillnad mellan bil- och marintopp, förutom ventilerna??? Tacksam för tips, säsongen börjar ju redan närma sig sitt slut:-( Mvh Tommy H Senast ändrad av TommyH | 16 augusti 2007 | 08:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TommyH 0 Postad 16 Augusti , 2007 Ingen som sitter inne med några tips.... Ok jag får söka vidare får vi se. Tack ändå! Mvh Tommy H Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Blue-Label 0 Postad 16 Augusti , 2007 Kolla Hansen Racing i Stockholm http://www.hansenracing.se/ Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TommyH 0 Postad 16 Augusti , 2007 Hej Anders!! Tack för ditt svar. Har kollat bl a Hansen, som jag f.ö handlat annat av, men jag tycker att det är på tok för dyrt. Försöker hitta nån sajt i USA men i hittat riktigt rätt. Mvh Tommy H Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 16 Augusti , 2007 kolla www.masonmarine.net (USA) dom är mkt billigare än ngn annan. //RC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TommyH 0 Postad 16 Augusti , 2007 Heja!! Tack för tipset RC, dessvärre kunde jag inte hitta ett enda topplock till salu. Men ändock en bra sida att komma ihåg, ligger bland favoriterna nu. Den som söker skall finna... Mvh Tommy H Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 17 Augusti , 2007 Sök på topplock på blocket, de finns en firma som säljer renoverade marintoppar, de e relativt billiga och säkert bra. Jag har två topplock till ett cheva 350 block som jag vill bli av med, hör av dig om du är interesserad av dom istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TommyH 0 Postad 17 Augusti , 2007 Tackar Calle. Dessvärre hade Värmdö motorteknik bara nya toppar på lager, ca 10 lax stycket.... puh!!! Lite för svettigt för mig, byter båda när jag ändå är igång. Mvh Tommy H Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pidde 2 Postad 17 Augusti , 2007 Vad har du för gjutnummer? Jag har ett par toppar i garaget. En sprucken och en hel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TommyH 0 Postad 18 Augusti , 2007 Hej Pidde! Gjutnummer som slutar på 059, passande årsmodeller fr -96 och uppåt. Hur fräsh är den isf?? Mvh Tommy H Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser