E_Klinga 0 Postad 15 Augusti , 2007 Hej! Seglade till Gotland för knappt två veckor sen. Har haft en finfin semester här men min seglarkompis blev tvungen att åka hem tidigare. Inser nu att jag inte är så sugen på att göra seglatsen helt själv så jag lägger frågan här; Vill någon hjälpa mig att segla min lilla 22-fotara till fastlandet? Tacksam för svar eller tips! /Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Swarne 0 Postad 15 Augusti , 2007 Tja! Jag kan hjälpa dig! Mvh// Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
E_Klinga 0 Postad 15 Augusti , 2007 toppen! Jag har kanske fått tag i en kompis annars men alla alternativ är helt klart intressanta! ring mig vetja! 0703-955 448 /Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Swarne 0 Postad 15 Augusti , 2007 Okej...Men om du skulle behöva en till så är det bara att höra av dig, jag gör gärna en segling från Gotland. mail alt msn andreas.svarne@hotmail.com // Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
E_Klinga 0 Postad 16 Augusti , 2007 Hörs på msn! skicka gärna mig ett sms nästa gång du e online vetja! /Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 17 Augusti , 2007 Är det fortfarande aktuellt?Fredag kväll den 17 aug?Står du ut med en halvgammal(halvung?) vital pensionär?Har precis seglat hem min Fingal från Blidö och ligger i Mälaren just nu och är ledig.Passar jag så ring eller skicka email.Tel 0152-60380 Nalle 0768 940117email to: skalman.exner@gmail.comHälsningar,Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser