Preciousss 0 Postad 12 Augusti , 2007 Kan någon komma med ett bra tips på var jag kan köpa bra och billiga namndekaler till min båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tititu 1 Postad 12 Augusti , 2007 Jag köpte helt vanlig kontaktplast i en färg som matchade båten, sen printade jag ut båtens namn i en snygg font på papper, stiftade fast pappersmallen på kontaktpasten och klippte. Jag råkade inte ha någon fin font bland datorns egna fonter men jag googlade fonts och hittade en massa. Man kan provskriva en kort text s.s. ett namn i en testruta på fontmallsidan och med ´ kopiera bild´ flyttade jag det till ett Worddokument. (Hoppas det inte räknas som stöld...) Resultatet blev snyggt och billigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Strega 1 Postad 12 Augusti , 2007 Det där blev väldigt snyggt !b Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 12 Augusti , 2007 Jag har anlitat denna http://www.dekalwebben.se/. Billigt och snabb leverans. Bara att säga hur man vill ha dekalerna så fixar de det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser