full_speed_ahead 1 Postad 11 Augusti , 2007 Hej! Någon som har en kåpa till en Chrysler utombordare, som passar en 55-hästars storlek? Kanske någon som vet var man kan få tag i reservdelar till denna motorn? Tacksam för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
enn858 0 Postad 11 Augusti , 2007 prøv www.ebay.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nordin 0 Postad 11 Augusti , 2007 Jag har kåpor til 35 och 45 Hk och dom är exakt lika som till din 55Hk dock så stämmer ju inte dekalen (det står 35 eller 45 hk) Reservdelar (slitdetaljer)köper du på tex Marinshopen. Jag har en del delar liggande till dessa motorer. Maila mig om du är intresserad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
full_speed_ahead 1 Postad 12 Augusti , 2007 Låter intressant, vad skulle du vilja ha för en sådan kåpa?=) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nordin 0 Postad 12 Augusti , 2007 Jag vill nog ha 200 kr exl. frakt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
full_speed_ahead 1 Postad 12 Augusti , 2007 Låter mycket intressant, hade du andra delar också? Min motor vill inte växlar riktigt, förra ägaren gjorde en patentlösning så att man kan få i framväxeln och neutral utan problem, skulle gärna byta ut delarna som strular......ingen höjdare att försöka lägga till när man får vind och vågor i aktern..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nordin 0 Postad 13 Augusti , 2007 Det kan jag ha men jag måste veta vad som är trasigt. Något komplett vxl.hus har jag inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
full_speed_ahead 1 Postad 13 Augusti , 2007 OK, ska kolla upp det.....möjligt att jag ska plocka isär motorn under vintern och kolla det, men kåpan låter verkligen intressant! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser