Misil-1 5 Postad 10 Augusti , 2007 Helt plötsligt så kan jag inte klicka fram en större bild på dom små bilder som är inlagda här på forumet. Det funkar på alla andra ställen utom just här på MarinGuiden. Jag har inte gjort några ändringar på inställningar el.dyl....vad jag vet. Någon som har ett tips vad det kan bero på? Bifogar en bild på lat segling på väg mot Landsort förra helgen. Autopiloten skötte styrningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 10 Augusti , 2007 Du kanske har en popup-blocker aktiverad? Prova om du får upp bilden genom att klicka på den men håll ned CTRL när du klickar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Misil-1 5 Postad 10 Augusti , 2007 Nej, blockeringen av popup är inte aktiverad. Det funkar ej heller med att hålla ned Ctrl när jag klickar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Misil-1 5 Postad 13 Augusti , 2007 Nu har jag kommut på vad det beror på! När jag aktiverade Yahoo webbläsartillägg som funkar det igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Misil-1 5 Postad 13 Augusti , 2007 Märkligt!!! Nu funkar INTE bildförstoringarna igen???? Är det ingen annan som har det här problemet? Den här gången vet jag att jag inte ändrat några inställningar. Och som sagt, felet uppträder bara här på Maringuiden, som jag kan se. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Misil-1 5 Postad 13 Augusti , 2007 ÅhejÅhå nu funkar det igen. Installerade om Java. Det krävs tydligen senaste versionen......tror jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser