Gäst Svala snubben Postad 2 April , 2004 Jag har en Bayliner 1952 från 89 med en OMC, fyra på tre liter. Det jag skulle vilja ha hjälp med är om det finns någon som vet vad det är för märke på motorn, jag har hört både att det skulle vara en Cheva och en Ford. Och sen undrar jag om någon vet var jag kan skaffa en ny solenoid till denna. Jag bor i Sthlm..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 2 April , 2004 Märket är OMC men blocket är Ford. PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jörgen Postad 3 April , 2004 Sälj skiten!! Bayliner massproducerade båtar i slutet av 80-talet vilket resulterade otroligt dålig kvalité. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst svala snubben Postad 3 April , 2004 Jag måste tyvärr svara dig att jag är väldigt nöjd med den och har inga anda problem med den än detta. Jag har ändå haft båten i tre år.............. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 3 April , 2004 Det är finfina båtar. Kom över till BOC där får du svar på alla dina frågor om din Bayliner samt att vi slipper :x-mas: Jörgen :x-mas: där http://pub12.ezboard.com/bbocweb Jag har en 2651-90 PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 3 April , 2004 Förresten....det är inte alls säkert att det är Ford, jag tänkte V8.:oops: PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Savla snubben Postad 3 April , 2004 Ok, jag tacka r för hjälpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst mats Postad 4 April , 2004 Jag har själv en likadan Bayliner.Din motor är en Chevrolet. 2,3litersmotorerna är Ford men trelitersmotorn är Cheva. Reservdelar hittar du hos Hansen racing i Spånga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Andy2455 0 Postad 10 Februari , 2005 eller någon v8-shop med amerikanska reservdelar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser