marcin 0 Postad 3 Augusti , 2007 Hej. Jag undrar om det finns nån som har monterat bogpropeller til draco 2500 tc.Vad valde ni for marke och hur blev det med plats for montering .finns det nån propeller som får plats längst fram i lilla durken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco23 2 Postad 13 Juni , 2008 Hej. Jag har låtit montera in en Sleipner bogpropp i min Twin cab. Då dom monterade motorn vertikalt så kommer jag att bygga en ny låda över denna. Befintligt bord går inte att sänka ner nu tillräckligt så det blir att kapa bort ca 20 cm i framkanten på bordet. //Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Horizonblue 0 Postad 22 December , 2008 Hej Erik Hvor stor effekt har din bogpropp og hvilken tunneldiameter? Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco23 2 Postad 28 December , 2008 Hej. Jag lät motera en Sleipner SE40/125S med tunnelldia 125mm. Vet ej effekt på motorn men på www.sleipner.no finns all data. //Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser