strole 0 Postad 30 Juli , 2007 Jag ska göra om en fondvägg hemma i vardagsrummet vad tycks om denna tapeten ?Skulle ju helst vara motorbåtar. Men men ... det blir fint ändå !http://www.borastapeter.se/kollektion/kollektion_main.asp?kollektion=537&miljo=3&menu=2&submenu=77&submenu2=38 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 30 Juli , 2007 Som sagt...smaken är som baken, delad, jag skulle ALDRIG satt upp den om jag vore motorbåts freak...skulle gjort en egen fototapet istället.... men som sagt...smaken....heheheh Peo Är oxå Catalina åkare.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 31 Juli , 2007 Lite småfräckt faktiskt, men att se den varje dag...tveksamt, passar bättre i ett sommarhus i skärgården eller i gillestugan, kanske en avskild myshörna...men snyggt? Ja! Lycka till med tapetseringen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 31 Juli , 2007 Skulle gjort en catalina tapet då va ! Var på tiden man såg till dig Peo ! Går Catalinan bara bra ? Själlv hinner jag inte åka så mycket båt i år fullt upp men nån tur blir det allt ! Senast ändrad av strole | 31 juli 2007 | 16:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 31 Juli , 2007 Personligen skulle nog jag ha en enfärgad fondtapet t.ex. blå eller vit... och sedan inreda med marina detaljer.. blir betydligt mer harmoniskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 31 Juli , 2007 Jodå, Strole......den går som en klocka, fast tyvärr har det blivit lita av båtåkande i år, västkusten har ju haft sämsta sket väder man kan tänka...över 450mm regn sen i juni....fast det kommer en sen sommar oxå. Ha det bra Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser