Gyttjedykaren 1 Postad 30 Juli , 2007 Hej på er alla kunniga! Jag har en Uttern 6000 som det sittern elhydraliska trimplan på. Tror att det är orginal trimplanen på båten från 88:a Nu är det så att olje nivån ligger strax under MIN nivån. Frågan är då vilken typ av olja jag ska fylla med? Vanlig hydral olja? Fins det olika viskositeter på hydral olja? Det jag vet om mina trimplan är att det ståer Gecea på hydral pumpen. H/G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 30 Juli , 2007 Jag vågar inte säga något till 100% om dina trimplan. Men i alla jag har stött på hittils så är det vanlig ATF-olja i dem (växellådsolja). /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gyttjedykaren 1 Postad 31 Juli , 2007 OK ATF-olja det kan nog stämma när du säger det. Tänkte ta mig förbi båt butiken och kolla så att jag inte gör nåt dumt. Tackar så mycket för svaret. Återkommer med rapport senare. /G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser