Frestahallon 0 Postad 30 Juli , 2007 Finns det någon som har nåt tips till mig om vilken prop jag ska ha för bästa komfort? Topphastighet är inget jag strävar efter utan bra accelering, samt hyfsade bränsle kostnader?, det verkar vara många bud vad som är bra resp dåligt....Äger själv en bayliner 2755-89 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 30 Juli , 2007 Tjena, Om jag vore du skulle jag lyssna med grabbarna på propellertrim eller liknande företag. Snacka med Tobbe eller någon av dom andra gossarna dom är ruskigt kompetenta.Det brukar räcka med att berätta vad du har för båt och motor så kan dom svara på vad du ska ha. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Frestahallon 0 Postad 30 Juli , 2007 ok, låter bra, återkommer med besked om vad som sagts! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 30 Juli , 2007 Hej! http://www.baylinerownersclub.org/forum/showthread.php?t=5409&highlight=prop 2755 Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser