hosianna 1 Postad 29 Juli , 2007 Jag har idag en Comfort 30 men skulle vilja byta upp mig lite. Gissar att jag hamnar runt 34 fot. Båten skall klara följande kriterier:* 2 vuxna och 2 små barn ev några (2 gäster). Avskildhet är ett plus. * Man måste kunna slippa bädda för att exempelvis äta odyl. (ej om man har gäster) * Ugn, diskho, osv. skall finnas, * Skapligt modern * Stor sittbrunn * Rattstyrning * Lätthanterliga segel ex. kunna segla på endast rullgenua. * Pris <500000 * Toa med handfat. * Charm/Vacker. Helst mycket trä. Har ni några tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MagplasKE 0 Postad 30 Juli , 2007 Elan333 stämmer på alla dessa kriterier utom möjligen priset, men som bekant så håller båtar värdet bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoek 0 Postad 31 Juli , 2007 Albin Stratus, blir lite dyrare, men trevlig båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Familjen 0 Postad 31 Juli , 2007 Aphrodite 34!!! Den förmodligen flottaste klassiska havskryssaren i klassen.... http://www.maringuiden.se/batguiden/;batID=1168&battypID=7 Mvh ///Lelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 82 Postad 2 Augusti , 2007 Kolla in Comfort 32 eller comfortina 32 Comforten har 2 separata akter ruffar en till varja barn, man går in i bakkant sittbrunnen eller genom toaletten, sen fins en förpik att bo i man behöver ej bädda upp i salongen vilket är praktiskt, Comfortinan är lite modernare med en dubbelkoj i aktern som man tillträder bakom pentryt bägge båtarna har rejäla sittbrunnar Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dara 0 Postad 9 Augusti , 2007 34 fot säger du, du har en Comfort, blir inte det en Comfort 34 du ska ha då... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser