lucretias 0 Postad 28 Juli , 2007 Finns det någon som vet var jag kan finna en vimpelhållare i rostfritt. Jag ska montera en klubbvimpel på den. Höjden ca 40 cm. tacksam för alla tips. Jag har försökt finna en på båttillbehörsfirmorna, men utan resultat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkengoran 1 Postad 28 Juli , 2007 Hej. Rostfritt hittar Du på firmor som säljer metall , typ Metallvaruhuset i Spånga utanför Stockholm eller liknande. Jag har gjort flera vimpelhållare och använt kasserat spinnspö av glasfiber eller liknande mtrl.Med lite fantasi och epoxylim fixar man fäste och fixerar vimpeln så den inte blåser bort.Lycka till med innovationen.Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaptenper 0 Postad 3 Juli , 2014 Finns det någon som vet var jag kan finna en vimpelhållare i rostfritt. Jag ska montera en klubbvimpel på den. Höjden ca 40 cm. tacksam för alla tips. Jag har försökt finna en på båttillbehörsfirmorna, men utan resultat. Hej, Jag har samma behov som du. Hittade du någon rostfri vimpelhållare till slut? Tacksam för tips. För montering på en targabåge, dessutom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fjordpetter 7 Postad 3 Juli , 2014 Jag köpte Bilbuttericks (biltemas) rostfria flaggstång, kapade ner den till rätt längd och fäste den i en rostfri mantågsfot. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser