r-bert 0 Postad 27 Juli , 2007 hur kan jag få loss denna skruv gods o skruv är av aliminium det är power trim till mercury , går ej med kraftig mejsel jag kanske skall värma den försiktigt mvh robert Senast ändrad av r-bert | 27 juli 2007 | 22:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 27 Juli , 2007 Ser inte om det är en spårskruv eller en sexkantsbult.. men är det en spårskruv kan du ju pröva med en slagmejsel.. har hjälpt mig många gånger. Värme brukar ju ocskå hjälpa till förstås. Vet ej hur det är med aluminium men det borde väl fungera tycker jag.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 5 September , 2007 Matsnack? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 12 December , 2007 Lite senap i skruven brukar ge reaktioner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 13 December , 2007 coca cola brukar låsa rost... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 13 December , 2007 Har du möjlighet att värma brukar det vara bra. I bland funkar det att spänna först för att sedan lossa. Sätt en mejsel i spåret å slå på mejslen så brukar vara effektivt Stålborsta och ösa på med tex 5/56 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_st 1 Postad 14 December , 2007 Som någon ovan nämde, använd en riktig slagmejsel eller knackmejsel eller vad man nu väljer att kalla det, dvs en mejsel som vrider sig när man slår på den. så stor som möjligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser