Gå till innehåll
fredag 28 februari 2025
elfanomad

Skönhetsfråga

Rekommendera Poster

Halloj

Igår kväll satt jag och språkade med sambon angående båten som vi har. Vi har stora planer nu under hösten/vintern/våren med att renovera upp det som vi behöver på båten. Helt plötsligt nämnde hon att hon ville måla om sidan på båten (den gula randen) till en blå rand så det matchar kapellet lite (marinblå typ). Vad anser ni om det? Är det inte lite charmigt att hålla kvar orginalet i båten? Blev tveksam men är det någon som är duktig med photoshop så vore det lite intressant med att se båten med blå rand istället.

Fast jag ska inte snacka om att bibehålla orginalet för jag ska sätta dit en större badplattform från båtsystem så man kanske ska löpa hela linan ut (med moddning) Hehe...

Mvh Elfanomad

post-19763-1394235157,3835_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan tyvärr inte hjälpa dig med photoshop, men det skulle bli väldigt bra att byta gult mot blått, dock en något mörkare nyans än kapellet skulle jag ha valt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha,ja man kanske ska följa regieringens önskemål:)

Tror faktiskt att det kan bli rätt snyggt när man fått en blå rand där istället, håller med om att en mörkare lämpar sig bättre så det inte smälter in för mycket med kapellet.

Hm....nu blir man ju sugen. Ska kika in tipsen också,tackar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tjänar mitt levebröd med Photoshop så langa över en bild med bra upplösning så kan jag hjälpa dig. (mats@prepix.se)

Mvh
Mats 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Wow...GULD!

Tackar för den bilden. Det där var inte dåligt,såg faktiskt rätt bra ut.

Oj..Tror nog att jag fick mer jobb i vinter;-)

Tackar så mycket Daniel_B:-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

.....och här en annan, men tyvärr en ganska slarvigt gjord bild av mig då jag inte hinner med det just just nu. Men du kan ju nog föreställa dig i alla fall hur det skulle kunna bli på ett ungefär.

Hälsa din sambo från mig att hon har bra smak! Jag håller med henne att det skulle bli snyggare med mörkt blått än med gult.

Hälsningar:

Roddarn

post-6404-1394235162,5553_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...