benga1957 0 Postad 25 Juli , 2007 Tjena! jag undrar om det är någon som har eller kan tippsa om hur jag får tag på en avgaslimpa till en volvo penta b20 AQ 115/100. (den gammla modellen) paniken är nära? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oliven 0 Postad 25 Juli , 2007 Hej! Jag tror att du kan få tag på en här... http://www.usaonline.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
benga1957 0 Postad 25 Juli , 2007 Jag trodde det jag åxo,men dom har bara till modell 2 och 3 så till ettan är det värre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkengoran 1 Postad 25 Juli , 2007 Hej. Jag köpte avgaslimpa för tre år sedan hos Frankes Marin.Ca 3500:- Kolla även Drevia och andra marinhandlare.Leta på internet. Lycka till. Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cosmobear 0 Postad 26 Juli , 2007 Jag köpte en i våras hos Båtskadecenter på Dalarö ! Den utan kopparrör upptill alltså. Den kostade 4500 kr ( Puhh ) men passade utan besvär. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser