jason 0 Postad 25 Juli , 2007 Någon därute som vet vad det är för kabelhylsdon (tillverkare, artikelbeteckning) som passar i stiftdonet på en Garmin GPS 152? /j Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 25 Juli , 2007 Vet ej hur kontakten ser ut på din Garmin.Men kanske kan jag vara till hjälp ändå?Min gamla Gps 38 har en kontakt med 4 pinnar i ett runt hål med en styrklack. Har du likadant så vet jag hur man kan få tag på kontakten. Det har varit ruskigt svår resp dyrt att kunna köpa det via Garmin själva. De säljer bara hela kablar med tillbehör i andra ändan sladden. Det fanns en svensk som tillverkade själv och sålde pga det. Där köpte jag min och har fixat strömmatningen resp NMEA anslutningen. Har du bild på din kontakt? Hälsningar,Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jason 0 Postad 26 Juli , 2007 Donet är cirkulärt och 7-poligt. /j Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 27 Juli , 2007 Sorry, då kan jag inte hjälpa dig. Min har 4 pinnar.Hoppas det ordnar sig ändå.hälsningar,Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jason 0 Postad 27 Juli , 2007 Tack för försöket i alla fall /j Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nullebulle 0 Postad 28 Juli , 2007 går å köpa här http://www.clover.se/shop/index.php Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jason 0 Postad 29 Juli , 2007 TAck för info. Kontakten Swicthcraft EN3 finns även hos ELFA. /j Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser