sgraned 0 Postad 25 Juli , 2007 Jag har fått läckage på hydraliken på trimplanen på min båt. Hur fixar jag det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 25 Juli , 2007 Utan mer information eller bilder som visar läckaget är det svårt att ge dig några tips... Om det är någon anslutning som läcker så räcker det ofta att byta en packning, om å andra sidan en kolv läcker så är det lika bra att byta den. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sgraned 0 Postad 25 Juli , 2007 Det är en kolv som läcker. När jag kör ner trimplanet rinner det hydraolja ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wind 0 Postad 25 Juli , 2007 Har själv haft samma problem. Om kolven går att skruva isär, borde det gå att byta packningarna runt kolvstången. Har själv gjort det på InstaTrim cylindrar lätt som en plätt. Packningarna kostade inte många kronor. Beställdes från www.gecea.com Det tråkiga är att båten måste upp på land för att komma åt det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser