Bosse 300 Postad 28 Juli , 2007 oj oj oj då !/B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndyTheBest 7 Postad 28 Juli , 2007 Tja, många svar. Verkar som att det i alla fall är svårmanövrerat som jag tolkar det om man skall göra en summering på de flesta inlägg. Har man bogpropeller i tankarna så spelar väl inte kostnaden någon roll alls, då har man råd, nog om det. Min summering är: montera bogpropeller. Hur mkt expert du än blir på att köra din båt, kanske till och med mkt bättre än alla andra här som gjort inlägg så kommer du ha användning för denna många gånger, tro mig. Till: arkivdykarn_lw. Ljudet som är så bedrövligt är en kombination av drevdrift och fåbladig propeller. Dom flesta nya idag på marknaden har remdrift och flera blad på propellern för att minska stenkrossen. mvh Andy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jhea 0 Postad 29 Juli , 2007 Jag har satt i en bog själv och det var inte så krångligt. Hade klarat mej utan men nu när den är där så är det skoj att ha den. Använder den ej så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lillen 1 Postad 7 November , 2009 Kanske lite sent men HUR gick det? Fick du din bogpropeller? Satt och läste i efterhand och kunde inte låta bli att småle åt det hela. Trosr du fick 2- 3 vettiga svar, allt annat var ju bara blaj. Lillen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser