tools 0 Postad 24 Juli , 2007 Har länge tittat på just monark 670, kanske kan det bli ett köp i höst. Min fråga är om det finns någon skillnad i skrovet/bottenformen mellan årsmodellerna? Om det finns, vad är skillnaden och när gjordes ändringen? Jag undrar också om det finns någon koj som är två meter? Tacksam om någon vill svara. mvh Tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkengoran 1 Postad 24 Juli , 2007 Hej. Jag har en Monark årsmodell 77 Vad jag vet så ändrades bottenformen från 1976 till en form som planade lättare.Beträffande kojlängd så finnes ingen som är två meter.Jag är 180 cm och kan nätt o jämt sträcka ut mig. Annars är båten suverän. M.V.H Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogden 32 Postad 24 Juli , 2007 I min Monark 670 är det 2 meter i ruffen jag kapade nedre delen på främre stuvfacket så man kan stick in fötterna där Mvh Fogden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tools 0 Postad 30 Juli , 2007 Glömde att tacka för svaren. Det gör jag nu. Tack Tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser