pgh73 2 Postad 23 Juli , 2007 Hej, nybliven båtägare uttern 5001 med en -93 yamaha 70 hkr. Vilken mekbok är bäst, seloc bok vs seloc cd vs clymer bok? Eller det är ingen som har en som kan dela med sig ;-) till ett bra pris? Mvh Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 23 Juli , 2007 Har bägge manualerna (dock till Suzuki 2-takt). Tycker Seloc är lite bättre men el-scheman är dåligt scannade så kvaliteten på dessa är lite si och så (där är Clymer bättre). Men jag kan säga att Yamaha verkstadshandboken (Service Manual) är den bästa (har en till min Yamaha F115). /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 23 Juli , 2007 Var får jag tag på en sådan? Har ingen bok och vill inte vara utan en:-) /Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 23 Juli , 2007 Hos Marinshopen köpte jag min Yamaha verkstadshandbok till F115. http://www.marinshopen.se Min verkstadshandok är på svenska (och engelska, finska, italienska), det är ju inte helt fel. Vet inte om Yamaha 70 2-takt 1993 verkstadshandbok är på svenska också, men åtminstone på engelska är den. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser